Friday, November 12, 2010

Slight Change

ENTRY 101112
Salam, akhirnya setelah jenuh diasak pertanyaan oleh izwan akhirnya aku berjaya mengupdate dan menukar layout blog aku buat sekian kalinya. Tidak banyak perubahan, hanya menukar layout yang lebih simple dan membuang widget yang sbelum ini terlalu menjadi perhiasan dan memberatkan loading. Pautan-pautan juga telah banyak yang dibuang. Ruangan link exchanger akan diwujudkan untuk memudahkan pautan dibuat. Semuanya akan dibuat sedikit demi sedikit.

Oleh itu, untuk sesiapa yang ingin membuat link exchanger boleh la pergi ke page yang akan diwujudkan dan tinggalkan pautan anda di sana.

Selain itu, mulai entry kali ini aku akan mengitalickan setiap perkataan bahasa asing yang aku ingin campurkan ke dalam post bahasa melayu untuk mendidik aku mengurangkan percampuran bahasa atau 'rojak buah'. Sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit tak gitu?

Labelling juga akan dikemas kini. Sedikit berserabut barangkali. Ringkas kata entry kali ini lebih kepada menceritakan sedikit sebanyak perubahan yang dilakukan. Blog satu lagi juga akan dikemas kini secara beransur-ansur. Insyaallah..

0 comments: