Friday, March 19, 2010

Menghitung hari..




ENTRI 100319

Salam,
Alhamdulillah akhirnya berkesempatan juga menulis post ni. Semester kedua ni dah nak hampir ke penghujungnya. Banyak perkara telah dilalui dan banyak juga perkara baru yang aku pelajari dan pengalaman yang dikutip. Macam-macam ragam yang dapat aku lihat di sini. Alhamdulillah aku hampir menemui sesuatu yang telah sekian lama aku cari-cari. Insyallah jika inilah jalan yang benar untuk aku lalui, teguhkanlah hatiku untuk memegangnya dengan kukuh. Sesungguhnya amatlah bodoh seseorang yang telah mendapat cahaya dan petunjuk Allah untuk mengabaikannya begitu sahaja. Dan aku tidak ingin menjadi salah seorang darinya, akan aku kejar apa yang selama ini telah aku abaikan dari hidupku untuk menuju ke jalan kebenaran, Insyallah...doakan aku.

Akhir sekali good luck untuk semua student uia tidak kira course apa sekali pun, final exam dah dekat, goodluck. Next entri aku akan wat summary lecturer aku untuk sem ni dan subjek yang diajar, macam biasa. Man jadda wajadda...


0 comments: